Convocatòries Altres convocatòries

CAP DE SERVEI D’AJUDA DOMICILIÀRIA (SAD)

Entitat/empresa

FADO

Tipus de convocatòria

Externa

Termini

Inici: Dimecres 28 de de maig de 2025
Final: Diumenge 15 de de juny de 2025

Estat:

Tancada

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, la Fundació Assistencial d'Osona (FADO) obre una convocatòria interna/externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
 

CAP DE SERVEI D'AJUDA DOMICILIÀRIA (SAD)

 

Dins l'equip de la Fundació Assistencial d'Osona (FADO) s'encarregarà Impulsar, dirigir i desenvolupar el servei d'ajuda a domicili a tota la població d'Osona amb l'objectiu d'oferir un servei pròxim, de qualitat i orientat a les necessitats de les persones. Coordinant-se amb els serveis socials bàsics i també amb els serveis sanitaris de la comarca.

Funcions principals:

  • Planificar el dimensionament del servei, tenint en compte l'oferta i la demanda, i previsions de creixement del servei que fa cada Ajuntament.
  • Definir i proposar els objectius del servei i monitoritzar-ne el bon funcionament així com el seu compliment.
  • Gestionar la confecció dels serveis que presten els professionals per tal que puguin donar resposta a les necessitats d'atenció de totes les persones ateses.
  • Promoure el desenvolupament de l'equip humà, de manera coordinada amb Departament de Persones (Formació, competències i trajectòria professional)
  • Fer seguiment quadre de comandament amb els diferents indicadors del servei: hores activitat, altes, baixes i reclamacions, moviment de personal...
  • Garantir un servei de qualitat, a partir d'indicadors i avaluacions continuades.
  • Promoure un model d'atenció centrat en la persona.
  • Portar a terme, conjuntament amb el departament d'experiència ciutadana, sistemes que promoguin la participació de l'usuari en la valoració i seguiment del servei.
  • Promoure i participar en estudis d'investigació.
  • Vetllar pel compliment de la legislació vigent.

Requeriments

  • Grau, diplomatura o llicenciatura en el camp social o de la salut.
  • Domini de la llengua catalana i castellana i bons coneixements d'anglès.
  • Experiència prèvia en l'àmbit de Recursos Humans.

Es valorarà

  • Experiència professional de 3 anys en funcions de gestió social i/o sanitària que impliqui gestió i lideratge de professionals i equips.
  • Formació de Màster/Postgrau en gestió i lideratge d'equips.
  • Participació en activitats de recerca, docència i innovació

Perfil competencial

  • Coneixement avançat en l'àmbit de l'atenció domiciliària, dependència i cronicitat.
  • Planificació i coordinació amb capacitat per gestionar de manera eficaç l'activitat, els equips i els recursos disponibles.
  • Gestió per processos i enfocament basat en la qualitat, la seguretat de la persona i els seu entorn.
  • Coneixement de la comunitat i del territori, per adaptar l'atenció als recursos socials i sanitaris locals i treballar en xarxa amb altres dispositius.
  • Lideratge i coordinació d'equips interdisciplinaris, amb capacitat per generar cohesió, confiança i responsabilitat compartida.
  • Capacitat per impulsar el canvi, adaptar-se a noves realitats assistencials i promoure la innovació i la millora contínua.
  • Comunicació assertiva i efectiva amb professionals, persones i entorns comunitaris.
  • Gestió de situacions complexes amb serenitat i habilitats de mediació.

Què t'oferim

  • Contractació indefinida a jornada completa.
  • Retribució fixa més variable per objectius.
  • Línies obertes de col·laboració amb la Universitat de Vic-UCC per l'exercici docent.
  • Recerca amb finançament públic i privat.
  • Accés a programes de formació continuada


     

    Reserva del 7% per persones amb discapacitat (art. 59 EBEP). Cal aportar la documentació acreditativa en el moment d'inscriure's (adjuntant un mateix document amb el CV i el certificat) o enviant el certificat de discapacitat al correu de seleccio(ELIMINAR)@chv.cat

    Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa,  podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.

La convocatòria d'aquesta plaça està tancada.