Convocatòries Altres convocatòries
CAP DE EXPERIÈNCIA DE PACIENT I CIUTADANIA
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dijous 4 de de desembre de 2025
Final: Dimecres 31 de de desembre de 2025
Estat:
Oberta
Detalls de la plaça
Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
CAP DE EXPERIÈNCIA DE PACIENT I CIUTADANIA
Una oportunitat per créixer amb el Cercle SiS:
Som una entitat Sanitària i Social que creix i evoluciona amb Osona. Unim especialització, docència i desenvolupament professional per oferir una atenció integral i de qualitat. Creiem en la força del treball compartit i en el valor de cuidar les persones. Consorci Hospitalari de Vic (CHV), la Fundació Hospital de la Santa Creu (FHSC), la Fundació Hospital Sant Jaume de Manlleu (FHSJM), Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS) i la Fundació Assistencial d'Osona (FADO) unim la força del talent sanitari i social per oferir una atenció integral i de qualitat a més de 160.000 persones d'Osona.
Els nostres valors humanitat, entusiasme, obertura i agilitat guien cada pas que fem i ens impulsen a construir un entorn on professionals i població avancem junts.
Estem cercant un/a Cap de Experiència de Pacient i Ciutadania per entrar a formar part de l'equip de Estratègia Ciutadana i Comunicació amb l'objectiu de millorar l'experiència de les persones al CHV-FHSC, en tots els seus centres, serveis i interaccions amb la ciutadania.
Funcions
1. Gestió de l'experiència del pacient
- Disseny i implementació de l'estratègia relacional i dels patient journeys amb visió omnicanal.
- Coordinació i seguiment dels processos d'atenció omnicanal (telèfon, email, web, App).
- Garantir la coherència i qualitat de la informació adreçada al pacient/familiar en tots els canals.
2. Coordinació interna i operativa
- Liderar la implantació de nous circuits que involucren diferents àrees del centre.
- Responsable del punt d'atenció al ciutadà i supervisió de les peticions assignades.
- Desenvolupar accions de millora de la satisfacció i fidelització del pacient.
3. Relació amb la comunitat i representació institucional
- Establir i mantenir relacions amb associacions de pacients, entitats locals i territorials.
- Liderar campanyes d'informació i accions orientades als ciutadans.
- Participar en reunions, grups de treball i representacions institucionals en l'àmbit de l'experiència del pacient.
4. Dades, anàlisi i millora contínua
- Gestió i anàlisi de dades de pacients/usuarios (CRM).
- Disseny i seguiment de programes de mesura de satisfacció i indicadors d'experiència.
- Definició, seguiment i avaluació de KPIs i resultats, integrant-los en els sistemes de gestió i presa de decisions.
Requeriments
- Formació universitària en l'àmbit de ciències socials, de publicitat i màrqueting o similars.
- Formació superior de màster o postgrau en experiència del pacient, màrqueting o qualitat assistencial.
- Experiència en enquestes de satisfacció, journey maps, focus grup, workshops de cocreació, programes de Veu del Client, CRM i índex de medició de satisfacció client.
- Experiència en eines metodològiques d'investigació.
- Experiència en canals de comunicació on/offline amb els clients/pacients
- Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Es valorarà
- Experiència en l'àmbit sanitari.
- Màster/ postgrau en l'àmbit de gestió d'equips.
- Coneixement en Metodologia Lean o metodologies àgils.
- Experiència en màrqueting de serveis o relacional
Perfil competencial
Persona metodològica i orientada a resultats, amb visió analítica i creativa, capaç de liderar i col·laborar en equips i projectes. Destaca per la seva empatia, escolta activa i habilitats en resolució de conflictes, amb enfocament participatiu i cocreatiu. Té una clara vocació social i comunitària, aportant innovació i compromís en les seves accions.
Què t'oferim
- Contractació indefinida a jornada completa.
- Retribució segons conveni SISCAT.
- Accés a programes de formació continuada.
- Creixement i professionalitat.
Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.






