Ruta de navegació

Tramit La teva opinió importa text

La teva opinió és important

Si tens alguna cosa a dir, t’escoltem.

Al CHV treballem per oferir una atenció de qualitat, centrada en les persones. Les vostres aportacions, tant agraïments, com suggeriments, queixes i/o reclamacions, són fonamentals per ajudar-nos a millorar els serveis que oferim.

Recorda: Totes les comunicacions són tractades amb confidencialitat i dins el marc legal de protecció de dades.

A continuació, pots seleccionar el formulari corresponent segons el tipus de comunicació que vols fer:

Tramit La teva opinió importa desplegable

Vull fer un agraïment

Si vols agrair l’atenció rebuda o reconèixer la tasca d’un professional o servei, pots fer-ho mitjançant aquest formulari. Treballem cada dia per garantir el benestar i la seguretat de totes les persones que fan ús dels nostres serveis, i els vostres agraïments ens encoratgen i motiven a seguir millorant.

Formulari de presentació d’agraïments 

Vull fer un suggeriment o donar una opinió

Un suggeriment és una proposta o observació que pot fer qualsevol persona usuària dels nostres serveis amb l’objectiu de millorar aspectes estructurals o de funcionament. Si tens idees o propostes de millora, ens les pots fer arribar a través del següent formulari:

Formulari de presentació de suggeriments

(Per poder gestionar el suggeriment, cal que la persona afectada s’identifiqui correctament. Si el presenta una tercera persona, també cal identificar-la).

Vull fer una queixa

Si vols manifestar un desacord amb algun fet relacionat amb l’atenció rebuda, pots presentar una queixa a través del següent formulari. Les queixes són expressions de malestar o desacord, però no tenen consideració de reclamació ni inicien cap tràmit administratiu formal.

Formulari de presentació d’una queixa en nom propi

Formulari de presentació d’una queixa en nomd’una tercera persona

(És imprescindible identificar correctament la persona afectada. Si ho fa una tercera persona, també cal identificar-la)

Vull fer una reclamació

Posar una reclamació implica iniciar un tràmit administratiu formal. Es considera reclamació l’expressió escrita d’una persona usuària (o del seu entorn, en nom seu) arran d’un servei rebut que li ha causat un perjudici, i sobre el qual sol·licita una reparació.

Perquè la reclamació sigui admesa, tramitada i resolta correctament, és imprescindible aportar tota la documentació i informació requerides, així com identificar clarament la persona afectada i l’objecte de la reclamació.

Cal tenir en compte que el termini màxim per resoldre una reclamació és de 3 mesos, segons la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A més, les reclamacions incompletes o no identificades correctament no podran ser gestionades.

Formulari per presentar una reclamació en nom propi

Formulari per presentar una reclamació en nom d’una tercera persona