Ruta de navegació

Tramit Tramitació de l’alta per motiu de part text

Tramitació de l’alta per motiu de part

Si estàs en situació d’incapacitat temporal (IT) en el moment del part, des de l’Hospital Universitari de Vic ens encarreguem de gestionar l’alta per motiu de part durant l’ingrés.

Tramit Tramitació de l’alta per motiu de part desplegable

Què cal fer per tramitar l’alta?

La petició de tramitació de l’alta es pot fer:

  • Al taulell d’Admissions de l’Hospital Universitari de Vic.
  • Directament a través de les gestores de pacient durant l’ingrés.
És important comunicar aquesta necessitat durant l’estada hospitalària per garantir la gestió correcta i en termini de la documentació.

Com rebré la documentació de l’alta?

El comunicat d’alta estarà disponible per a la pacient a través del portal La Meva Salut. Si no disposes d’accés a La Meva Salut, pots registrar-t’hi per internet a través del formulari de registre o presencialment a qualsevol CAP.

La informació es transmet automàticament a la Seguretat Social i a l’empresa, per la qual cosa no és necessari entregar cap document físic)

I després, com puc tramitar el permís de maternitat?

Un cop feta l’alta hospitalària, és la pacient qui ha de gestionar el permís de maternitat davant l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS). Tens més informació i accés al tràmit a: Permís de maternitat (INSS).