Durant l’ingrés
- Equip assistencial. Cada pacient té assignat un professional mèdic i un infermer per torn. Els horaris de visita mèdica poden variar segons la planta. La gestora de pacient t’informarà del funcionament específic durant les primeres hores d’estada
- Àpats. Els horaris aproximats dels àpats són a les 9:00 h, 13:00 h i 19:00 h. Cal evitar portar menjar de casa sense consultar-ho amb l’equip assistencial.
- Articles personals. Cal portar tovalloles de dutxa i de mans, necesser, bata i sabatilles (preferiblement tancades pel darrere). No porteu objectes de valor. El centre no es fa responsable de possibles pèrdues.
- Identificació. No manipuleu el braçalet identificatiu col·locat en el moment de l’ingrés.
Normativa per a acompanyants
- Accés limitat. Només es permet un acompanyant per pacient.
- Situacions especials. En cas de final de vida, es pot autoritzar l'accés de més persones, segons criteri assistencial.Codi QR d'accés. Cada família rebrà un codi QR del Servei d'Admissions. Podeu utilitzar-lo imprès o des del mòbil.
Comunicació amb familiars
- Informació mèdica. Si el pacient està en condicions, rebrà directament la informació. Si no ho està, caldrà la presència d’un familiar autoritzat en el moment de la visita mèdica.
- Contacte amb l’habitació. Truca al 93 889 11 11 i marca l’extensió corresponent al número d’habitació (per exemple, habitació 6102 = extensió 6102).
Serveis addicionals
- Televisió. Cal adquirir una tarjeta a la màquina dispensadora. En cas d’avaria, truca gratuïtament des de l’habitació al telèfon intern 8888 o bé al 669 204 020.
- Alta. El dia de l’alta, el pacient haurà d’abandonar l’habitació abans de les 12:00 h. Us demanem que els familiars s’organitzin per recollir-lo amb puntualitat.